Kom je ook bij ons werken

als vaste medewerker of stagiaire!

​

Welkom bij Stichting Sterretje. Dat je hier bent betekend waarschijnlijk dat jij opzoek bent naar een (bij)baan die jou meer brengt.

Werken bij ons is meer dan zomaar een baan!

Je maakt dromen waar!

Je ontmoet leuke mensen!

En het is uitdagend werk met volop mogelijkheden om te groeien en ontwikkelen!

​

Of je nu opzoek bent naar een baan waar je voldoening uit wilt halen of gewoon geld wilt verdienen! Hoe dan ook, bij ons gaat dat lukken!

​

Wat ga jij doen als buitendienst medewerker goede doelen en projecten:

​

Als buitendienst medewerker ga jij samen met ons team door heel Nederland langs bij donateurs om onze stichting en projecten te promoten en om eenmalige donaties op te halen. Op deze manier kunnen wij mooie projecten blijven steunen. En dat allemaal dankzij jou!

Super leerzaam, uitdagend én lekker buiten!

​

Geen ervaring, geen probleem. In een korte tijd leiden wij jou op tot ''promotor'' van onze stichting en leer jij de fijne kneepjes van ons vak. Allemaal handige skills die jij vervolgens mooi op jouw cv kunt zetten!

​

Hoeveel jij gaat verdienen heb je helemaal zelf in de hand. Natuurlijk is er een basis salaris.  Daarnaast kun jij ook extra bonussen verdienen door bijvoorbeeld ons team te laten groeien met enthousiaste nieuwe collega's.

​

Are you up for the challenge!

Reageer dan snel!

​

Vul snel onderstaand formulier in en wij zullen zsm contact met jou opnemen voor een kennismakingsgesprek en het inplannen van een observatiedag.

​

Kom ook werken bij de leukste stichting van Nederland!

Bedankt..jouw aanvraag is verzonden