Over ons

Stichting Sterretje is een onafhankelijke stichting die zich in zet voor mooie projecten in Nederland daar waar het nodig is.

​

Wij willen ons niet verbinden aan één doel of project omdat wij het belangrijk vinden daar te steunen waar de nood hoog is. Om deze reden willen wij graag kleinere en lokale projecten steunen waar de impact van onze steun direct en duidelijk zichtbaar is. Vaak zijn instanties volledig afhankelijk van de inzet van vrijwilligers en publieke donaties.

​

Stichting Sterretje wil niet alleen financiële steun bieden maar ook ontzorgen door bijvoorbeeld steun te bieden in de vorm van goederen zoals laptops, hulpmiddelen of bouwmaterialen of bijdragen aan de organisatie van een dagje weg voor bijvoorbeeld gezinnen of kinderen met een beperking.

​

Wij willen de pleister plakken daar waar het echt nodig is!

​

Onze enthousiaste Kanjers dragen dagelijks hun steentje bij door in heel Nederland onze projecten te promoten en bij mensen langs te gaan met setjes kaarten voor een eenmalige bijdrage.

Waarom Stichting Sterretje

Wij zijn zelf ook Kanjers geweest die zich hebben ingezet voor diverse doelen in Nederland.

Helaas hebben wij zelf ervaren dat het geld niet altijd op de juiste plek terecht komt.

Door Stichting Sterretje op te richten willen wij er zelf voor zorgen dat alle steun op de juiste plek terecht komt. Daar waar het echt nodig is.

Door voor kleinere en lokale projecten te kiezen, daar waar de impact groot is, kunnen wij zelf zien wat alle steun kan doen.

Op deze website kunt u zien waar uw bijdrage terecht zal komen en wat wij hiermee allemaal hebben kunnen doen.

Namens ons en alle projecten

BEDANKT VOOR UW STEUN EN UW VERTROUWEN!

jghjg.jpg